Thursday, October 27, 2005

lebaran sebentar lagi

berpuasa ngak kerasa
menahan lapar
sholat tarawih
berpuasalah sedari kecil


maap ya klo nyanyi salah, itu satu lagi sifat geblek gw, maksa aja nyanyi walopun ngak apal sairnya.
eh tau ngak seh klo di tipi ustad bilang, klo terakhir bulan romadhan banyak orang yang ke mol , pasar buat beli baju lebaran.
geblek versi lebaran gw taon ini, bukannya beli baju wat lebaran yang GEMANA gitu eh malah banyak2in beli baju tidur ama beli pilem dvd.
tau knapa? karna gw mau nyenengin diri gw pas liburan panjang.
mau katamain ah smua pilem2 yang dah gw beli.
bujut, kmaren gw rapiin tuh dvd ternyata ada beberapa pilem yang gw beli dobel.
mudah2an teteh mau dituker ya BO.

ohya menyambut lebaran blog gw ganti baju aaaaah

4 comments:

bloggrez said...

Prompted
Reaction to current events by INtake's Blog Squad Parks-like leaders needed This is a woman who deserves great praise and admiration from the public and most especially the black community for her courage and ...
Hey you've got a great blog here, the best I've seen so far, keep up the good job! A few days ago I was surfing the web and came across this cool site on Apply for loans online. It features all sorts of interesting information on Apply for loans online and makes it super easy to apply online. Now I know that people want fast services I recommend they visit Apply for loans online for quick and hassle-free service.

jampang said...

salam kenal.... dan met idul fitri 1 syawal 1426 H

deti said...

Halo Dahliana, salam kenal juga. Sori gue agak gaptek, jadi gak tau gimana ngebales shoutbox. hehehe. lo sendiri, kok gak ada shoutboxnya siy??

Anonymous said...

Enjoyed a lot! arizona lottery number winning 20 http://www.projectors-5.info/sc_powerball_results.html Baccarat decanters n.y lotto mega million winning numbers http://www.dildos-3.info/Xxxplumpdildo.html wheel chairs acsessories Jp pilates machine game mega millions site en.wikipedia.org mega millions lotto virginia ontario wheelchair association Pensacola boating accident Imitrex how it works